Merhabalar ben “izmir” de yaşıyorum benim doğum 15 haziran görünüyor tabi 1 hafta önce 1 hafta sonra gibi illa oynama payı olur hayırlısı ile tabi herseyin. Şimdi ben bu ebebek kampanyası ile bir kaç bir şey aldım ama sizinde yorumlarınızı merak ediyorum.
1● Yenidogan için 3 adet sıfır kollu 2 adet de kısa kollu olacak şekilde zibin aldım. Yeni doğan için de 3 tane hastane çıkışı alayım diyorum. 40i çıkana kadar bunlar benim işimi görür mü?
2● 3 aylık bedeni olarak da ağustos Eylül ayına denk gelir düşüncesi ile sıfır kollu 3 adet, kısa kollu da 2 adet zibin aldım ama kıyafet olarak tulum mu alayım yoksa alt üst takım mı alayım bilemedim ama onlar da şu an hep uzun kollu olarak var 2-3 aylıkken ağustos Eylül ayında üşür mü?
3● 6aylik bedeni içinde Eylül ekim dönemi gündüz sıcak olsada gece hafiften serin oluyor diye baharlik şeyler aldım. 6 aylık bedeni de 4 aydan itibaren giyer zaten dedim. Kısa kollu zibin 2 adet, uzun kollu zibin 3 adet aldım. 5 adet çorap aldım. 2 tane patikli tulum aldım. 1 tane de alt üst pijama takim aldım.
4● 9 aylık dönemin kıyafetlerini de 6 aylıktan giymeye başlar herhalde dedim. O da Kasım aralık dönemine denk gelir dedim. Kısa kollu zibin 3 adet, sıfır kollu zibin 3 adet aldım. Alt üst pijama takim 1 adet, patikli alt 2 adet, patiksiz alt 2 adet, üst badi de 4 adet aldım.
Ebebek kıyafet indirimi 15i görünüyor yine de sarı etiketli mantıklı gelenlerden bunları aldım neler almalıyım daha yazar mısınız onerilerinize açığım. Şimdiden indirim varken en azindan ilk 1 senesini rahat geçireceğim kıyafet dusunmeyecegim şekilde plan yapayım dedim illa ko doğduktan sonra da bir kaç bir şey alınır ama en azından kafam rahatken temeli atayım ucuzdan alayım dedim.