Nihanak benimde negatifti toxoplazma ette elledim sebze de eşledim hatta çalıştığım için dışardan salata da yedim kendim yıkarken de sadece suyla yıkadım çok uğraşmadım son haftadayım doktoruma bi test daha yapalım mı bi şey olmuş mudur dedim hayır gerek yok bi şey olmaz bu testler Amerika’da yapılmıyor bile dedi yani korkma