Nihanak benim kedim var. Hamile olduğumu öğrenmeden bir gün önce almıştım🙈 beni öyle korkuttular ki almaktan vazgeçmiştim ki dr um sağolsun geri verme dedi. Yediğinden sebzeden etten bulaşma ihtimali de var demişti. Şimdi 6. Ayımdayım tekrar test yaptırdım negatif çıktı. Şimdi sokak hayvanlarını ellemiyorum. Dışarda yeşillik li yemiyorum salata vs. Topraklarla temas etmiyorum. Dışarda et tavuk söylediğimde özellikle iyi pişmiş istiyorum, bakıyorum istediğim gibi değilse gönderiyorum. Evde çiğ eyle temas etmiyorum eti ben parçalanıyorum kasapta istediğim gibi yaptırtıyorum. Evde dokunursak eşim hallediyor, ben pişiriyorum. Yeşillekleri çok çok iyi yıkıyorum. Bol sirkeli. İkinci testimde negatif çıktı. Herhangi bir sorunum yok Allah’a şükür. Korkmayın dikkat edin yeterli ben testi hamile olduğumu öğrendiğimde ve geçen hafta yaptırdım. Herşey yolunda sizde dikkat edin Allah’ın izni ile hiçbişey olmaz