Evet kızımı kucağıma aldım çok şükür sabah kontrole gittim ve alttan muayenemde 3 cm açıklık çıktı doktorum tercihi bana bıraktı ama nstler bozuk çıktığı için o gün yatmak istedim eve geldim som hazırlıklarımı tamamladın egzersizlerimi yaptım duşumu aldım 4 te hastaneye geçtim açıklığım 4 cm olmuştu yatışın yapıldı ve akşam 9.30 da kızımı kucağıma aldım sağlıkla hamilelikte bebeğime down sendrom olabilir demişlerdi çok şükür gayet sağlıklı doğdu doğum yapacak herkese sağlıklı ve kolay bir doğum için dua ediyorum sorularınız varsa cevaplamak isterim 🌸☺️