Kizlar selam bir aydır ateşli grip olmuştum klamoks kullandim bir kutu bitirdim grip geçer gibiydi hafifledi bu sefer şiddetli öksürük başladı ventolin ve cortair buhar ile öksürüğü de biraz kestim derken tat koku kaybı ve şimdi de ağır sinüzit geçiriyorum kulaklarım ağrıyor gözlerim yanıyor sabahları afedersiniz sulu iltihap capak gibi gozumde birikmiş oluyor diş ve ceneme vuruyor baş zonklamasi bahsetmiyorum bile. Tüm bunlar başladığında 23 haftaliktim şimdi 27 haftalık oldum bu sürede detaylı ultrasonum filan da oldu bebeğim gayet saglikliydi çok şükür. Şimdi size sorum bugün kulak ve baş ağrısı şikayetiyle acile gittim bir kutu Klamoks daha yazmış sizce kullanayım mi diğerini kullanip bitireli 12 gün olmuş. Kulak ağrısı çene ağrısı beni bitirdi sinüslerim dolu yüzüm ağrıyor nerdeyse doğal herşeyi denedim bana mısın demiyor meyve de bol tükettim su da. Karisimlar da denedim yok. Sizc kullansam mı ikinci kutu Klamoks?