Yaradanisterse Merhaba güzel anneler. Ya ben tam 8 haftalık oldum. Ama kimseye söylemedim daha. Bir iki kişiye söylemek istiyorum yakın aileden fakat bu sefer acaba yayarlar mı emin olamadım. Siz ne düşünüyorsunuz
2023z Yaradanisterse çevrenizdekiler iyi niyetli mi kötü niyetli mi en iyi siz bilirsiniz. Herkese söyleyeceğinden şüphelendiğimiz kişilere hiç söylemeyin zaten. Ben cinsiyeti belli olunca söyleyeceğim
Papatya05_ Yaradanisterse ailelere 13 haftada söyledim ben Dışarıya da 20 den itibaren saklamadım ama büyük çoğunluk Etraf olarak 30 da öğrendiler sosyal ağda da paylaşmadım.
benimhikayemmm Yaradanisterse vallahi bende annem ve eşimden başka kimseye söylemedim mecbur söyleyeceğim ama insanlardan teselli duymak akıl almak istemiyorum çünkü 3. Çocuğum herkes daha erken değil mi çocukların küçük napcaksın demeye başalayacak falan birsürü boş tantana
Yaradanisterse nevinbulyaman 2023z sizin kaç haftalık? Valla benim de istediğim şey bu ama ne bileyim anneme falan bile söylemedim daha
beriayarartorun canım bende benzer düşünüyordum sonrasında kusmalarım başlayınca herkes öğrendi. Kötü de olmadı öğrenilmesi, eninde sonunda öğrenilecek sevdiklerinle paylaşmak mutluluktan başka bir şey vermedi bana
Yaradanisterse beriayarartorun doğru diyorsunuz aslında ben gurbetteyim ailem uzakta. Biraz ilgi görmek istiyor insan
Yaradanisterse Es07 değil mi tutamıyorlar kendini. Ben gurbetteyim zaten eşimin ailesi burada en azından biraz daha destek görmek için söylesem mi bilmiyorum ilk gebelik
Yaradanisterse Papatya05_ valla azminizi takdir ettim. Ben o kadar dayanamam sanırım ilk gebelik benimki
Yaradanisterse benimhikayemmm doğru diyorsunuz canınızı sıkacaklat hiç gerek yok da benim ilk gebelik biraz destek görmek adına söylesem mi bilmiyorum ailem burada değil ama gurbetteyim
duygunisa Yaradanisterse ben 3 ay geçtikten sonra söylemeyi düşünüyorum oda sadece anneme onun haricinde kimsenin bilmesine gerek yok güzel şeyler ne kadar gizli tutulursa o kadar iyi bence benim çevremde haset kıskanç ve dedikoducu akrabalar çok var nazara gelmek istemiyorum bir faydaları yok ama kötü gözleri sözleri yetiyor tavsiyem daha erken söyleme
zfrnemos Yaradanisterse onlara soyledık cok uzun zaman sonra oldu zaten bız ınanamadık ılk arayıp babama soylemıstım ama kımse ınanmadı 😅 takı usg de goteresıye kadar sonra zaten cok kanamam oldu annem geldı yanıma oyle gordu kontrolde 😅 onun dısında yenge teyze kuzenler vs 16 haftada ogrendı 😅
duygunisa Yaradanisterse aynen kızımda hamileyken sadece idrar testi yaptım pozitif gördüm anneme söyledim hemen kan vermeye hastaneye gittim daha kan vermeden bütün sülale öğrendi ve bebeğimde düşük riski yaşadım kızımdan önce de bir düşük oldu o yüzden annemde olsa bir süre söylememe kararı aldım annemi çok seviyorum çok iyi niyetlidir ama güzel şeyleri paylaşmayı seviyor ama çevremdeki insanları bildiğim için bebeğimi korumak istiyorum
Papatya05_ Yaradanisterse şöyle açıkçası kendi ailem biraz triplendi açık açık yüzlerine şey dedim söyleseydim ne olacaktı yardıma ihtiyacım varken gelip yardım mı edecektiniz en iyisi siz bilmeyin bende bilmiyorlar diyeyim dedim hepsi daha ağzını açmadı Eşimin ailesine de aynı zamanda söyledik şaşırdılar ama ben pek konuşmuyorum trip geldi mi bilmiyorum 🤷 Aşılarıyla da acele etmedik öyle gördükçe söylemeye başladım sosyal ağda paylaşmadığım için etraf kuzenler baya geç öğrendi
Es07 Yaradanisterse Bir kişiye dedik bin kişi öğrendi İyiki erken söylememişim diyorum ben Tercih sizin
ecemk94 Yaradanisterse 4.haftada öğrenir öğrenmez tüm aileme ve eşimin ailesine söyledik😂😂 ama aile dışındaki hiç kimse hala bilmiyor
Melike2535 Bende 12.haftada söylemeyi düşünüyorum şimdilik annem ve kız kardeşim biliyor tüp bebek olduğu için söyledim onlara da.10+4 deyim şuan normalde eşimin ailesine söylerdim ama çok kalabalıklar ve içinde enerjisi kötü insanlar var o yüzden 12. Haftayı bekliyorum söylemek için