bebis2geliyo Ben kullanmıyorum ama bunun önemli olduğunu söylüyorlar kullanıpta doktoru öneren var mı?
yigit211 bebis2geliyo regenenesix Max önerdi doktorum ikincil hamileliğimde hep kullandım şimdi hamileyim yine kullanıyorum
zfrnemos bebis2geliyo multıvıtamın kullanıyosun gerek yok fazlasına dedı benım doktorum bence bı doktorunla konus kafana gore alma derım fazlası zarar sonucda azıda yeterlı ınsan korkuyo
yaggmurt bebis2geliyo regenesis max oluş kullanıyorum ekstra b12 ve demir kullanıyorum ve kesinlikle hem sizin için hem bebek için çok önemki ne kadar erken başlarsanız o kadar iyi doktorunuza danışın
ru_a6 İlk hamileliğimde hiç kullanmadım şimdi ikinciye hamileyim 15.haftadan beri kullanıyorum Elenatal 2
zubudabi doktorum kullanabilirsin dedi ocean markasını kullanıyorum. bir sürü takviye aldığım için bazen her gün bazen ara vererek kullanıyorum
gizemturgutt Ben elenatal 2 kullanıyorum içinde omega var memnunum doktorum hamileliğim bitene kadar içmem gerektiğini söyledi
bebis2geliyo Ben şuan decavit kullanıyorum sadece. Ya doktora sorucam kullanmama gerek var mı diye çekiniyorum ben gerekli görsem söylerdim diyecek felan diye🤣🤣
badhomian omega3 fazlalığı diye birşey yok ben sporcuyum normalde hamile kalmadan önce 6 ay düzenli içtim şuan hamileyiö 7 aylık hamileliğimin basından beridir bir 7 aydor daha düzenli içiyoruö doktorum tebrik bile etti omega3 çok yararlı bir takviye