Adeti geçmeden test yapıp da pozitif olan varmı bende adetime 6 gün var bat 12 Şubat ama bazen gecikme yaşıyorum test yaptım bugün 8 Şubat tek çzgiydi benim gibi tek çizgi görüp adet gecikmesinden sonra çift çizgi gören oldu mu cevaplar mısınız lütfen