Mavininbiri Momlife_ İçli köfte Beyti kebabı Mantı Tavuk göğsü köftesi Kıymalı köfte Ispanaklı galeta un’lu börek Elmalı kurabiye yapıp attım buzluğa Devamı da olacak insAllah :)
hilu Momlife_ hicbir sey yapmadım yaprak vardı sarma saracaktim canım çekiyor diye eriniyorum artik tatlı yapmayı seven biriyim ona bile üşeniyorum 35+4üm 30.haftama kadar üşenme yönüm pek yoktu şu an günlük yemeği bile sallıyorum çok😬 30a gelmeden başlamak en mantıklısı shsjs o zamanlar cikarir eşinle yersiniz atmak gerekiyor biraz aslında
Momlife_ ben henüz 19 ama yavaştan başlıyim iyice ağırlaşmadan hem evde canım sıkılıyor bana da eğlence olur🤣Mavininbiri
mnskcr 35+5 barbunya,nohut,kuru fasülye, fellah köftesi ve şuanlık bir pişirimlik sarma yapabildim 😂börek ve poğaça da yapıp atmak istiyorum da bakalım nasip olursa 🫣
mnskcr Momlife_ ben hazırlıkları bu haftalara çalıştığım için bırakmıştım. Evde olsam daha erken başlamak isterdim çünkü bu haftalarda ağrın olabiliyor. Siz bir kaç hafta sonra başlayabilirsiniz bence bi zararı yok sonuçta sonrasında rahat edersiniz
Momlife_ mnskcr bende öyle düşündüm iyice ağırlaşmadan yapayım en iyisi börekten başlıyim diye düşünüyorum bakalım
Mavininbiri Momlife_ açıp attık annem ile, hazır paket ne kadar da kaynatılsa çiğ gibi geliyor . Evde ki tadı vermiyor :)
kayrosmom Haftamdayım Ev yapımı mantı hazırladım koydum Porsiyonluk mozaik pasta yaptım Hamburger köftesi Top köfteler Kızartmalık köfte Haşlanmış kuru fasülye ve nohut Köz patlıcan biber Poğaça Tatlı kurabiye Yapabildiklerim bunlar sırada da börek sarma tuzlu kurabiye ve gözleme yapmayı düşünüyorum