llsenoss reglime 1 hafta var ama bel ve kasık ağrım var sizce gebelil olabilir mi ne zaman test yapayım?
rumeysakulg Adetle gebelik belirtisi baya benziyor ya net birşey denilmiyor Ben adete 3 gün kala yaptım silik çıktı Çok şükür hamileyim şuan