Minkowski07 Kızlar kızımın adına sonunda karar verdim Hüma olacak sizce tek mi kalsın yanına isim olmalı mı tek daha hoş sanki sizce ? 🥰
kumsalanne Minkowski07 tek isim seviyorum ben ama 2 koyarsan seçenek sunarız Eslem Hüma Defne Hüma Hafsa Hüma
Minkowski07 kumsalanne bende bu isme tek isim daha çok yakıştırıyorum sanki ama yine de nasıl olur acaba diye de düşündüm teşekkür ederim bu Araf’a önerdiğiniz isimler çok güzel 🥰
Elliiiffff Minkowski07 çok sevdiğim bir öğrencimin adı Amine Hüma, kızım olsaydı bu ismi koyacaktım. Hem kendisini hem ismini çok severim❤️🌷