Zamian Kizlar 30+3 haftalik hamileyim suan cok korkuyorum ve cok kotuyum acaba bebegime bir sey olurmu atesim vardi parol aldim😔😔😔😔 boyle durum yasayn varmi yazarmisiniz
gllffr Zamian şuan bende gribim influenza gerçekten çok zor hamilelikte parol ve bir ilaç daha verdiler kullanıyorum
lala_666 Zamian bende grip olmuştum serum takıldı falan ne kadar ilaç içtim geçmiyor ki suyum çoğalmış doktora gittiyimde mikrop falan çıktı mutlak doktor git Allah yardımcın olsun sağ salim kucagimiza almayı nasib etsin Rabbim 🤲🤲🤲
Papatya05_ Zamian canım bende 30. Haftada yakalandım parol antibiyotik kullandım ıhlamur su zencefil çayı içtim aralarda Derken bu hastalık öyle bişey ki daha yeni yeni tamamen geçme evresine geldi 38. Haftadayım bende
gllffr Zamian 35 haftalığım canın doktora gittim doktor kendi verdi sende bir git istersen oma göre bir ilaç verirler
Papatya05_ Zamian allahın izniule önlemini al bişey olmaz herkes grip oluyor kötüyü düşünme ateş tehlikeli ama önlemi alınmazsa alırsan sıkıntı yok İnşallah hızlıca toparlarsın