Mervetrn1 4 saattir on dakkada bir 30 saniyelik sancı çekiyorum gerçek sancımı acaba kaç saat sürecek Bilen varmı
borulcem Mervetrn1 zamanınız dolmuş zaten sabaha kadar bekleyip sıklaşmasını bekleyin ilk doğumsa ikinci vs ise beklemeden gidin derim
brnabrlk Mervetrn1 bende 40+2 deyim dün saatlerce düzenli kasılmalarım vardı ama nstde çok yüksek çıkmadı sancılarım. Endişlenmeyin çok şiddetli sancı, su gelmesi vs yoksa kendinizi dinleyin 🌸
brnabrlk Mervetrn1 büyük ihtimalle evet. Dayanılmayacak gibi bir ağrı olması gerekiyormuş. Ama tabi tedirginseniz bir gidip nstye girin içiniz rahatlasın