selcankck Bebeğimin kalp atışını duydum ama kesesi çok küçükmüş büyümemiş ne yapmam lazım öneri verin lütfen
selcankck buketdeniz19 bebek kesenin içindeşuan sıkışık resmen dedi kesene göre bebek gelişmiş dedi ama kesen büyümemiş dedi
selcankck buketdeniz19 senin yapabileceğin birşey yok dedi bana şenlik değil dedi progestan verdi hap ve iğne olarak bol bol su içiyorum günde 3 litre falan içmeye çalışıyorum
buketdeniz19 selcankck progestan bende kullandım ilk gebeliğimde kürtaj olmuştum önlem amaçlı bana da vermişti İnşallahh kesende büyür ya
selcankck buketdeniz19 inşallah Allah’a şükür bebeğim iyi sağlıklıymış kalp atışlarını da duydum sadec kesen küçük dedi
selcankck nazende17 yanlış hatırlamıyorsam doktor 89 bebek 11 falan da kese demişti haftana göre kese çok küçük dedi özele de gittin devlete de ama araştırdım çok normalde yazıyor asıl 6 haftadan sonra daha çok büyüme olur yazıyor yanlış anlamadıysam