yaggmurt Hamilelik sırasında yaptıran var mı bir kısım yapılır diyor bir kısım yapılmaz aklım karıştı
turkmenoglu yaggmurt ben her ihtimali düşünerek yaptırmamıştım genelde 3 aydan sonra sorun olmaz diye biliyorum ama ben yine de gebelik boyunca yaptırmamıştım
dgngr yaggmurt doktor yaptır dedi ama ihtiyacım olmasına rağmen yaptırmadım. cilt bakımı da öyle. saçımı kesmiyorum, boyamıyorum. En ufak riski bile göze alamadım. ama benim doktorum yaptır demişti. sen bilirsin
senoriiitaa yaggmurt hamilelikte cilt renginde değişimler olabileceği için lazer tavsiye etmiyorlar çünkü yanık riski artıyor ve daha hassas oluyorsun
yaggmurt turkmenoglu bende 5.aya giriş yapıyorum ama emin olamadım aslında benimde doktorum sorun yok dedi çünkü
yaggmurt dgngr evet bende saç kesimi boya cilt bakımı bıraktım normalde ağdada cildim tahriş oluyor diye bu aya kadar jilet taptım hep zaten öncesinde lazerli olduğum için çok yoktu ama azar azar çoğalmaya başladı diye başlamaya düşünüyordum 🤦🏻♀️