ben cinsiyetini 16da öğrendim başladım ufaktan 2 zıbın aldım şimdilik bime de beyaz zıbın gelmiş ama büyük beden kalmış 9 12 ay 3 tane de ondan almıştım 1 tane şortlu tulum aldım civilde de çorap kampanyası vardı bolca çorabınoldu şimdiden 😂 şuan 19 haftalığım Müslin örtü aldım 2 adet başka da bir şey almadım beşiği de teyzemiz hediye aldı (hasta olduğu için erken almak istedi nolur bolmaz diye😀)