gmz585 yaşıma göre fazlaydı dahile doktoru da aynısını diyince emin oldum bende ve evet normalde 2.5 en düşük ve onunla kilo verilmiyor daha çok vücut alışsın diye ama ben onunla da verdim dozu artırınca da daha çok gitti yani hamilelik düşünmeseydim 3. Ay da dozu artırıcaktım