Kızlar simdi ben cuma gunu 3. Sezeryanimi oldum bugun 3. Gün kanamam yok ilk tuvalete oturunca biraz akıyordu su gibi ama bezime kanama olmadı ve hala kanamam yok oteki dogumlarimda yoğun kanamam vardı boyle olup sonradan ne zaman kanamaniz geldi yasayan varsa yazarsa sevinirim