kocak2126 jalepone Şimdi ikinci doğumum olacak nasipse.. Ben kendimi bu şekilde motive ediyorum.. İlk doğumumda nasıl geçti gittiyse bu da nasılsa geçip gidecek.. E kalıcı olmayan bişey için üzülmeye ne gerek var :)
jalepone kocak2126 bende kendimi kandırmaya çalışıyorum amnnn 15 20 dk lık bir mesele yapar bitersin diyorum ama işte anlık korku yükleniyor bazen 😂
MorKelebek54 jalepone iste canim bu pek mumkun degil. Keske bunun bi cozumu olsaudi ama maalesef yok. Senin suan yapman gereken elinden geldiince kafandan cikartmak. Aklina geldiginde hemen baska bisey dusunmeye calis