Hepimizinsorunlarivar13_ ağız dolusu küfürler edesim var gerçekten yok böyle bişey şaka gibi şans eseri yaşayıp gidiyoruz hayır ya savunmasız meleklerin yediklerini üretiyorsanız yanlış yapma lüksünüz yok, olmasın, olmamalı da bunun bir bedeli olmalı resmen artık minicik nama ve sütten başka bi’şey içmeyen yavrularımıza mama vermeye korkar olduk yazık gerçekten yazık günah