Merhaba arkadaşlar ilk doğumumda oğlumu emzirirken gögüs uclarım cok kötü yara oldu ucu kanadı günlerce yara oldu mahvoldum lansolin adlı krem fayda etmedi 32. Haftaya girdim şimdi bazıları şimdiden krem sür dediler ne önerirsiniz slikon uc kullanmak istemiyorum cocuk bu sefer ona alışıyor ve sonradan zor oluyor bu yüzden nemlendirmeye çalışıyorum önerebileceginiz krem veya tüyo var mı