mrvtcskn İyi akşamlar ya bugün öğlen aklıma gelmedi sucuk yedim sizler de yiyor muydunuz zararlı olmaz umarım 🙏
girlll mrvtcskn 35 haftalığım gebeliğin başından beri yiyorum ben hatta kokoreç midye vs şeyler de yedim hep 😂😂
donovan26 mrvtcskn tam pişirin tost makinesinde mesela iyice kurusun içi sulu sulu olmasın ya da tavada kızartın iyice ben öyle yedim
Mavininbiri mrvtcskn Hamileliğin başından beri yiyiyorum. Ama market sucuğu değil, sucuk tadı bile yok plastik yiyiyormusum gibi. El yapımı alıyoruz pişirince de gönül rahatlığı ile yiyiyorum en başından
Petibor Koruyucusuz Katkısız sucuk satılıyor file markette vardı, markasını unuttum şimdi. Açıldıktam somra 2 gün içinde falan tüketmek gerekiyor ama ben canım çekimce ondan alıp yedim bir tık daha fiyatlı.ama değer 🫠
sibel3329 Her sabah yiyorum. Hatta kokoreç kelle paça mumbar şırdan midye falan da yiyorum. İlk bebeğimdede yemiştim çok şükür bi sorun olmadı
merylii_ mrvtcskn evet ara ara yiyorum ama içeriğinin güvenilir olduğuna emin olduğum bir markanın ya da kasaptan alıyorum
ylnydgd mrvtcskn yarın doğuma gireceğim, ilk defa dün akşam yedim :) düzenli yemedikçe bir şey olmaz korkmayın ama abartmayın da önerilmiyor çünkü
Sisihappy mrvtcskn ilk 3 4 ay dikkat ettim ama sonra kendi biip aldığım yerlerden yeremeye başladım bu ucuz pizzacıların koyduğu sucukları ayırıyorum hala ama onun dışında iyice pişirip yiyorum
melismersin mrvtcskn evet yiyorum. Piştiği sürece sıkıntı yok sadece bu aralar biraz mide yanması yapıyor 🫣
Annee41 mrvtcskn 3.5 ay önce doğurdum fakat çiğ olmadığı sürece hepsini tükettim, ne yapalım aşerdik sonuçta :))
gizemturgutt mrvtcskn ben sadece bi kere yedim normal de sucukla da pek aram yoktur ama doktorum piştiği sürece yiyebilirsin dedi