İyi aksamlar en son 3 ocakta regli oldum 3 sunattan beri kahverengi akıntı bir kerede cok az geldi ama durdu yani simdi basladı mı baslamadı mı 5 gündür sinir oldum doktora yazıyorum sökülmesini bekleyin diyor ama tık yok şuan gitsem söktürücü vermezler mi niye bekletiyor anlamıyorum