merve__12 Kızlar en son 28. Haftada gittim kontrole şuan 31 bitmek üzere hala daha sıra yok doktoruma başka doktora alsam mı beklesem mi sizce bu haftalarda kaç haftada bi gidiyorsunuz ve nst kaçıncı haftada bağlandınız
Gzde_defne merve__12 canm doktoruna sıra sabah 10 da açılmıyor mu baktın mı hiç o saatte? 30.haftadan sonra doktorum 2 haftada 1 nstye girmemi söyledi. Sabah saat 10 da yenileniyor genelde randevular eğet doktoruna randevu hiç olmuyorsa doktorun izinde olabilir
ylnydgd merve__12 29 dan sonra 2 haftada bir gittim ben. 35 ten sonra nst ye bağlandım 1 hafta nst 1 hafta ultrason olarak ilerledik. Yarın da doğuracağım inş ❤️