gizemiaaa Transferin 7.günü bugün adet günüm yarın normalde fakat 3 gündür ara ara gelen adet sancılarım oluyor. Geliyor 1 saat ağrıyıp sonra kesiliyor Moral bozuyor haliyle kasık ağrısı sol tarafımda sürekli zaten. Yaşayan var mı kızlar 🌸
powerpuffgirlss gizemiaaa benim hamilelik belirtim buydu adet olucam sandim ama hamileymisim hergun agri giriyodu hatta bi kere cok siddetli girdi uykumdan uyandim