kizlar yas 27 yasima gore amh dusuk oldugunu soyledi doktor.. 1 buçuk yildir bebek denememiz olumsuz hic gebe kalamadim rahim filmi cektirdim 3 ay oldu onunla da olmadi amh dusuk oldugunu yeni ogrendim. takviye kullaniyoruz balik yagi koenzimq10 de kullaniyoruz.. daha fazla ne yapilir bilmiyorum asilama ardindan tup bebek mi deneyeyim nasil yol izlediniz lutfen bilgisi olan yardimci olabilir mi?