AYKIZ01 Kızlar 4+4 günlük hamileyim çok şiddetli sancıların oluyor sanki o bölgede bişeyler çekiliyor gibi bu normal mi korkuyorum
ElifLeyla AYKIZ01 ben gebeliğimi beş haftalıkken öğrendim ama böyle sancım olmadı dediğiniz gibi yerleşme olabilir yada adet zamanınız da olabilir ama bence her ihtimale dr a gitmekte fayda var