Gamze_eser 19 +5 haftalık gebeyim bebeğimin bugün hiç hareketini hissetmedim sizce korkulacak bisey varmidir lütfen fikir verirmisiniz
leefamily Bende 19+5 im gündüz pek hissetmiyorum ama akşam oturduğumda ya da yattığımda minik tekmeleriyle ben burdayım diyor. Tabiiki çok sık olmuyor ki bence hala tam hissetmek için 2 haftamız daha var diye düşünüyorum.