P16 Haftamda kontrolüm vardı ve doktorum bebeğin ayak geliş olduğunu söyledi, makat geliş bile değil direkt ayakları aşağıdaymış başı ise yukarda sağ taraftaydı. Daha vakit var ama döner değil mi? Sizin bebeğiniz kaçıncı haftada doğum pozisyonu almıştı?
cylnboran04 P16 30 da benımde makat gelış dedı cam sakuraya Gıttım 31 de oda makat gelış dedi şuan 32 hafta olduk ınsallah dönerler yaa bu sene ki bebekler hep makat gelıs
P16 Bir de bazen hareketler yukarda kaburgamın orda, bazen de tam tersi aşağıda. Sürekli dönüyor mu acaba nasıl anlarım?
P16 cylnboran04 ay inşallahhhh 🤲🏻 benim de iki hafta sonra çam sakurada randevum var çalışamaz raporu için, siz de yakın oturuyorsunuz sanırım 🥰
Ha1999 P16 valla belim ağrıyor heryerim ağrıyo oturamiyom yatamiyom napcam bilmiyorum Allah’tan son 56 kaldı