nejlaknr34 Betam Regle 4 gün kala 53 geldi 2 gün sonra tekrar verdim 158 geldi Bugün 2 gün geçti üstünden 461 geldi betam . Regl günüm bugün . Bu artış normal mi ? Benim bir kez daha vermeme gerek var mı
buketdeniz19 nejlaknr34 artışlar 2 günde bir bakıldıysa hep orantılı artmış bence canım 2 günde 2 katı olması istenir genelde ben 1100 e kadar baktırmıştım sonrasında doktorum gerek yok demişti 1 hafta sonra da 5+1 keseyi gördüm 6+1 dede kalp atışını görmüştük
dchdch nejlaknr34 artış gayet güzel 2 gün arayla bence gerek yok vermene 5-6 gün sonra kese görünür gibi