Balbebek
Merhabalar 22+2deyız. Bebegımı asagılarda da hissettiğim oluyor göbek delıgının tam hizasında da. Kımı Zaman o kadar asagıda hissetmem normal mı acaba
nilosum
geziniyo bizimkiler içerde 🤣 bende bi aşağıda hissediyorum bi yukarda
Nezahatozen
bazen göbek deliğinin üzerinde bazen tam onun aşağısında devamlı geziniyor 😂 anası hasta hasta gezsin hastanelerde onun keyfi maşallahı var
Balbebek
Göbek delıgının baya altında hissediyorum bazen.. normal o zaman 🙄