leona98 kürtajdan sonra birde genelde korunma öneriliyor doktorum üstüne sakın hamile kalma demişti 3 ay korundum sonra denemeye başlayınca 2. Ayda hamile kalmıştım rahimin dinlenmesi gerekli demişti bana doktor ama demekki herkesin doktoru farklıymış evet keşke betana baktırsaydın çünkü geç düşebiliyor o yüzdende pozitif gözükebilir canım