5 haftayken kanama alani vardi ultrasonda kesenin disinda o aralar bi lekelenmem oldu kahverengi progestan fitil kullandim ve ilerleyen haftalarda baska bi doktora gitmistim o bana plesenta rahminin yarisini kapatmis ama yukari cikar merak etme demisti progrstan devam kullan ama birden kanaman gelirse korkma dedi bende sonra kendi doktoruma gittim, kendi doktorum demedi bsy bununla ilgili bende belki korkutmamak icin demiyodur diye düsündüm. Sonra gecen hafta birden oturdugum yerden kanamam basladi kirmizi ve kocaman bir pihti düstü 12 haftalikken. Acile gittim serum progestan igne vuruldum hala vuruluyorum doktorum ultrasonla bakti ve diger doktorun dedigini dedi cocugun esi rahmini yarisina kadar kapatmis o yüzden kanaman oluyor bebekde sorun yok dedi zaten kanama alani kesenin disinda. Hala progestank igne olarak ve fitil olarak kullaniyorum yarin tekrar kontrolum var kanamam yok ama kahverengi lekelenmem devam ediyor. Doktor dinlenmemi söyledi dinleniyorum elimden geldikce 2 yasinda cocugum var cünkü. Plesenta nezaman yukari cikar basina gelen oldumu hic böyle birsey? Korkuyorum acikcasi..