Rutin idrar tahlilimde hiç şikayetim olmamasına rağmen lökosit değerim yüksek olunca dr monurol verdi. Ben tabii 17.haftamda ancak idrarımı 2.5 saat tutabildim😄 umarım boşa girmemiştir ilaç. Neyse asıl sorum ertesi gün vajina dudaklarında şişlik oldu ve çevresinde de hassasiyet. Bir gün önce de ayıptır söylemesi o bölgemi temizlemiştim. İlacın böyle bir yan etkisi var mı yoksa tahriş mi ettim acaba yaşayan var mı🥲