bmkl Kızlar 5 haftalık hamileyim tsh 2.9 çıktı. Çarşamba doktoruma göstereceğim. Birisi 2.5 üstü birinci trimesterde zararlı bebekte zeka geriliği yapıyor yazmış çok kafama taktım. Sizin tsh değeriniz kaç
yeliz1923 bmkl Benim ilk başlarda 5.88 çıktı hemen 50 mg lık ilaç başlattı doktorum düzenli kullanıyorum Allah’a şükür bir sıkıntı yok muhtemelen size de ilaç başlatılır düşüyor değer korkmanıza gerek yok 🙂
inodnod bmkl 2.5 altı istiyorlar gebelikte ama bebeği etkilemesi için 10 un üzerinde olması gerek demişti doktorum. Benimde ilk trimesterda normal değerdeydi 2.5 altı. 2.trimesterda 4.50 çıkmıştı 50 mg ilaç başlattılar 2 hafta sonra tekrar kan verdim 2.90 a düşmüştü ilaca devam ediyorum ayda 1 kan veriyorum
meri_1 bmkl benimde ilk trimester 4.2 çıktı önceki yıllarda böyle sorun olmamıştı ve ilk gebeligimde de olmamıştı çok tedirginim
Tomriscvn bmkl Canım ben haşimato hastasıyım ilk öğrendiğimde 3 küsürdü değerim ilacı arttırdı doktorum çünkü 1.trimesterde 2,5 altı olması gerekiyormuş.2 buçuk altınada düştü.Şimdi 2.trimesterde 3,08 çıktı doktorum normal dedi burdada 3,5 altı normalmiş.
inodnod bmkl sizlere de geçmiş olsun kontrol altında tutulduğu sürece bir problem olmaz canınızı sıkmayın