clementine16 cansuu05 benim 8 çıktı ilk öğrendiğimde regl olmamı engelliyordu 100lük hapla 1.50ye kadar düşürdük evet şimdi gitgide doz azaltıyoruz
sibel3329 parildayanyildiz2 benim 3.260 çıktı sağlık ocağında. Özelde ki doktorum bide burda yapalım dedi. Yarın orda da aynısı çıkarsa ilaca başlatacağım sanırım. 8 haftayı geçtik. Endişeleniyorum yüksekse bebeğe zararı olmuş mudur diye
parildayanyildiz2 sibel3329 pek bilgim yok bu konuda açıkçası ama doktor yeniden bakalım dediyse ve direkt ilaç vermediyse hemen de bişey olmaz demekki canım içini ferah tut kötü düşünme
mrvek58 Benım de 3.5 çıktı 6 haftadayım daha endokrine hafta içine randevu aldım inşallah gec kalmıyorumdur