Kızlar dokuz haftalık hamileyim ve bir haftadır midem aşırı bulanıyor özellikle akşamları. Bu yüzden ev yemekleri asla yiyemiyorum ısıtırken veya çöpe dökerken bile eşime yaptırıyorum. Bu yüzden ara ara dışardan söylemelerim var. Kebap, tantuni, çiğköfte gibi şeyler yiyorum. Yanlarında kola içmiyorum ayran içiyorum ama yine de içim rahat değil. Benim gibi olan var mı?