askistan ebrukhraman bende bugün aradım doğum paketi hakkında bilgi aldım aylin tatlıadıma gitmeyi düşünüyorum siz ne yaptınız acaba
busonryavrusu gamzeee05 benim özel siğortam var normal de 3300 mi neyde ama ben 300 lira ödüyorum bazen gerisi siğorta karşılıyor doğum fiyattı da biraz pahalı sanırım 150 -170 arası değişiyor sanırım
ebrukhraman busonryavrusu Medipol mega ile burayı kıyaslama yapmalımıyıx :) ben ilk çocuğumu megada doğurmuştum fakat hizmet olarak çok memnun kalmamıştım doktorum iyiydi baya:)
gamzeee05 busonryavrusu bugün esenler medipolü aradım 2 doğum o hastanede yapmıştım 2. Sezeryan diye buda zorunlu sezeryana giriyor dedi 47 bin dediler bana sgk lı
busonryavrusu ebrukhraman benim ilk gebelik olduğu için başka hastaneyle kıyas yapamıyorum maalesef ama tanıdığım 2 kişi orda doğum yaptı ikisi de memnun . bende hocamı sevdiğim için değiştirmeyi de düşünmüyorum 🩵
busonryavrusu gamzeee05 baya uygun demiş ben de pahalı olduğunu bildiğim halde istiyorum doktorumdan memnun olduğum için 🤦🏼♀️🥹