userrerrr Kızlar 14 haftalık hamileyim ve şu sızıyor gibime geliyor ama bakıyorum beyazımsı ama çok sıvı su akıyor gibime geliyor benim gün içinde üç defa oluyor hemen hemen normal otururken geliyor hapşırınca ani hareketlerde gelmiyor
Mege_Adanisa userrerrr 33 haftalık gebeyim benim de 1 haftadır var hiç bilmiyorum inşallah kötü bir şey değildir
sinemysbaby userrerrr merhaba doktorunuz ne dedi nasılsınız acaba. Bende 14. Haftada aynısını yaşıyorum
bahar616161 Kese patladığında gelen su normal su gibi dir yoğun değil akıntı şeklinde degilde Benim 2 doğumumda suyum gelerek gittim hastaneye
userrerrr sinemysbaby mantardan dolayı fitil ve antibiyotik tedavisi görüyorum şu an idrar testi vermiştim antibiyotikten de korktum kullanmakta doktorum kullanmamaman dağa riskli dedi o yüzden kullandım şu an bişey yok zaten fitil atınca baya pütürlü beyaz bir akıntım oldu sizin akıntınız nasıl geliyor acaba berrak mı beyazımsı mı
sinemysbaby userrerrr merhaba bende 14 haftalığım su geliyor resmen arada doktora gittim kontrol oldum bir şey çıkmadı normal dedi idrar testlerimde temiz. Sizin idrar testinizde enfeksiyon mu çıktı neye göre bu fitili antibiyotik verdi ?
userrerrr sinemysbaby idrarda akıntın var dedi mantarım vardı birde idrarım benimde temiz çıktı doktorunuz bebeğin suyu fln iyi dedi mi acaba