Merhabalar benim 27 ocakta kanamam oldu doktor kanama alanı dedi progestan iğne verdi kalçadan ve sabah 1 akşam 2 şeklinde fitil verdi ayrıca sabah akşam progestan dex göbekten 28 Ocak sabahı da kanamam oldu ama ondan sonra hiç olmadı bebeğin kalp atışını da duyduk ama o günden beri kahve telvesi gibi lekelenmem oluyor geçmiyor böyle uzun süre lekelenme yaşayan oldu mu acaba