Selinselinselin Kamerayı babası istediği zaman işte baksın diye istiyorum. Biraz büyüdüğünde odasında uyurken izleriz diye düşünüyorum. Telsiz ve kameranın artısı eksisi nedir sizce
Deletedmom352 Selinselinselin motorola kullanıyorum görüntülü telsiz uygulamasından babamızda izliyor,çok memnunum
Adabahar Selinselinselin işte bakamaz belirli alana kadar çekiyor biz kamera aldık uyuduğunda görelim uyandığında hemen gidelim diye bir de allah korusun kusar boğulur falan diye korkudan
Selinselinselin Deletedmom352 bende motorola istiyorum telsiz kamera konusunda en iyisiymiş diyorlar.
Tontisannecik Selinselinselin açıkçası hiç araştırmadan aldık. Eşimle ebebekteydik dolaşıyorduk baktık indirimde alsak mı dedik aldık öyle ani oldu