Kızlar devlet hastanesine kadın doğuma hem geçen hafta hem bu hafta gitmiştim geçen hafta beni yeşil alana aldıklarını söylediler zaten bu hafta gittiğim doktor da yeşil alana alındığımı söylemişti, perinatoloji bölümüne randevu alamıyorum yinede hata veriyor 182yi aradım kayıt açılmadığını söylüyor. 1 ay sonraya randevu almamı söylemişlerdi daha erken olduğu için mi alamıyorum acaba başına gelen var mı