Eminetolga5559 Kızlar 29 Ocak sabah 11 de Ovitrelle vurulmuştum o günü de sayarsak 11. Günüm bugün ama hala ikinci çizgi var şimdiye kadar gitmiş olması gerekmiyor mu
meermaaiid Eminetolga5559 Canım inşallah güzel haberler alırız ben de 10. günü test yapmıştım çift çizgi çıkınca kana gittim 2< çıktı malesef. Negatif olduğunu bilmeme rağmen ertesi gün de öylesine gebelik testi yaptım yine pozitifti ama doğru sonuç kan malesef ki Bence birkaç gün daha sabret umarım senin gerçekten pozitiftir💖
shrbnkrks meermaaiid çok tanıdık geldi bana sayfama girip yorumlarımı okuyabilirisniz size tavsiyem morelinizi bozmayın benim gibi psikolojiniz bozulmasın çünkü şuan test koleksiyonum var 😂
meermaaiid shrbnkrks Evet canım gördüm yaşadıklarını keşke bana da nasip olsaydı ama regl olacağım muhtemelen kasık ağrım var nasip artık🙏🏻