iremnurr0 Hesaplamalarıma göre 5-6 haftalığım çok karnımda kasılma var normal mi sizce bu durumu yaşan varmı
Bbgg iremnurr0 o haftalarda kasılma olmaz diye biliyorum , kasılma için bebeğin içerde bir tarafa toplanması gerek bunun için bebeğin de büyümesi yani 3. Trimesterda olmanız gerekiyor , regl ağrısı gibi bir şey mi yaşıyorsunuz acaba nasıl bir his
kilicoz Ben de tüp bebek le 5/5 hamileyim bende kasılma hafif ağrı okuyor arada kadınlar kulübünde de dr m da normal rahim kasları bağları kan pompolıyır geriliyor önemli bişi değil çoğu gebelik de oluyor dedi