ilknurtnc birinci doğumum orada oldu , kendi doktorumu istedim ücret ile 10 dakika ameliyata girdi ve çıktı daha da göremedim muhatabım asistanları oldu kendisi değil , bir de aşırı yoğunmuş , ve orada çalışan arkadaşımın ablası burayı kolay kolay tercih etmeyin diyor . Doğum sonrası bir kist ameliyatı oldum kadın doğum da . Fakat asistan başka doktor başka konuştu sonucu olarak . Şimdi tekrar kistim varmış eliften devam ediyorum eğer araştırma olsaydı ameliyat derdi yine . Ama elif direk tedavi ağırlıklı hareket ediyor ve ücretsiz olmasına rağmen şeker gibi bir kadın ki ben ücretli hastanelere kliniklere de gittim ona rağmen sonuna kadar elif . Erken doğum riski veya riskli gebelik çoğul gebelik doğum da riski olan Muncurlu kapsamlı değil ama yine tercihim asla araştırma olmaz . Sakarya kadın doğum olur öyle bir durumda . Babamı da o hastane de yeni kaybettim deneme yanılma çok yapıyorlar . Ki çocuğumun gayet iyi olduğunu söyleyip erken doğum yaptım küveze aldılar . Gereksiz müdahale çok oldu araya tanıdık sokmaya çalıştık . Şuan doğum yapayım asla eşim de izin vermez oraya .