Merhaba bacılarım
Bugün son adet tarihine göre 7+4 ultrasona göre de 6+6 hafta hamileyim. Midem bulanıyor, et vs yiyemiyorum ekmek, makarna, peynir, yoğurt ve meyveyle besleniyorum 🥺 acıkınca bulantı artıyor az ve sık yemeye özen gösteriyorum. 2 gündür inanılmaz mide yanması var sanki kezzap içmişim gibi canım yanıyor bu normal mi? Birde karın ağrım var geçmiyor. Afedersiniz tuvalete de pek çıkamıyorum sindirim sorunu yaşıyorum 🥺 mahvoldum 🥺 bunları yaşayan ve doğal çözüm bulan var mı? Randevuma 2 hafta var soracak kimsem de yok size sormak istedim bacılarım🥺