zeynepbaris Bende de aynısı oldu ikinci hamileliğim bu oğlumda böyle olmamıştı hiç bu sefer aynı dediğiniz gibi kokusuz katı beyaz parça şeklinde akıntı oluyor doktoruma söyledim herhangi bir enfeksiyon ya da mantar yok dedi örnek aldı baktı olabiliyor öyle dedi sadece. Ama siz yine de bi söyleyin tabi.