Kızlar az önce ayağı kalkarken vajinamın üst tarafına bir kasılma girdi iki büklüm wc ye gittim idarımı yaparken de kemiklerim ağrıdı ve salına zar zor yürüdüm çok korktum tansiyonum düştü doktoruma yazdım ama daha dönmedi, şu an için Allah’a çok şükür riskli bir durumum yoktu 3-4 gün önce kontrolüm vardı, birde kabızlığım vardı bugün biraz WC ye çıktım. Normal mi ya