Hsnoya Kızlar hangi ilaçları kullanıyorsunuz ben folbiol kullanıyordum sadece bitti şimdi Dr multivitamin başlıcaz dedi ama ne verecek şu an bilmiyorum siz neler kullaniyosunuz
Edirefp Hsnoya bende 12 haftadayım folik asit kullanıyorum sadece. Heralde kontrole gittiğimde keser folik asiti artık