lux38 yok demedi. Dediğim gibi ikili testim iyi çıkmıştı gelişimine iyi diyor o dest-i verirken elime bir form verdi bebeğin ölçümlerini yazmış chat gbt ye gösterdim ölçümlerde iyi diyor o günde Plesenta aşağıda ilerleyen haftalarda çıkmasını beklicez sende ağır kaldırma eşinle yakınlaşma dedi başka hiç bir olumsuz bir şey demedi bu test hakkında da hiç konuşmadı yada bebeğin gelişiminde sıkıntı var demedi olumsuz bir şey den şüphelendim demedi bunu verdi bende evde araştırdım tedirgin oldum ne alaka diye